Zarządzanie zasobami

Skuteczne zarządzanie usługami IT

Zarządzanie zasobami

Celem działania systemów informatycznych jest zwiększenie konkurencyjności instytucji czy przedsiębiorstwa dzięki zapewnieniu dostępu do niezbędnych informacji przy jednoczesnej minimalizacji kosztów działania. W dzisiejszych złożonych środowiskach informatycznych osiągnięcie tego celu staje się bardzo trudne.

 

Odpowiedzią na te potrzeby są zintegrowane systemy zarządzania środowiskiem informatycznym.

 

Właściwie zaprojektowane i wdrożone centrum zarządzania pozwala :

  • mieć dokładny obraz środowiska informatycznego, syntetyczny i analityczny
  • efektywnie wykrywać, umiejscawiać i eliminować usterki,
  • zarządzać wydajnością i elastycznie przydzielać zasoby,
  • przewidywać problemy zanim wystąpią - działać proaktywnie,
  • efektywnie wdrażać nowe aplikacje i ich aktualne wersje,
  • usuwać problemy zdalnie ograniczając koszty obsługi,
  • szkolić i pomagać użytkownikom na odległość,
  • wdrożyć zarządzanie jakością usług (ang. Service Level Management),
  • zmierzyć stopień wykorzystania zasobów przez poszczególne grupy użytkowników a wyniki uwzględnić w rozliczeniach (MPK – Miejsce Powstawania Kosztów
Nasza oferta

ITSM – jest to podejście do zarządzania informatyką w przedsiębiorstwie zorientowane na procesy, tak aby sprostać oczekiwaniom biznesowym przedsiębiorstw. Pozwala to na przekształcenie działów informatycznych w działy usługowe, oferujące niezawodne, elastyczne i wysokiej jakości usługi informatyczne, pozwalając jednocześnie na osiągnięcie maksymalnych korzyści z inwestycji w informatykę. ITSM ułatwia planowanie, tworzenie, świadczenie oraz ciągłe podnoszenie jakości usług informatycznych.

 

Koma Nord posiada zespół profesjonalistów specjalizujących się w modelowaniu procesów ITIL oraz w budowie rozwiązań dla obszaru IT Service &Asset Management wspierających zarządzanie usługami i zasobami informatycznymi w całym ich cyklu życia.

 

Wieloletnie doświadczenie oraz posiadane kompetencje pozwalają nam na kompleksowe świadczenie usług. Oferujemy realizację procesu wdrożeniowego od oceny stanu dojrzałości organizacyjnej, poprzez analizę wymagań, stworzenie koncepcji rozwiązania, modelowanie procesów biznesowych zgodnie z rekomendacjami ITIL, aż do wdrożenia wybranego rozwiązania.Integrujemy rozwiązania z dowolnymi systemami jak np. HPE, IBM, IVANTI Management Suite.

 

Rejestracja zgłoszeń możliwa jest poprzez call-center, internet, SMS, e-mail oraz narzędzia specyficzne dla branży, np. przemysłowe systemy monitorujące. Automatyzujemy działania w razieawarii, nadzoruje procesy w zakresie przydzielania zasobów i kontroli czasu, zbiera dane statystyczneoraz tworzy bazę wiedzy o usuwaniu typowych problemów.

 

Koma Nord Sp. z o.o.

Siedziba Główna
Oddział Małopolska

ul. Łużycka 2
81-537 Gdynia

+48 58 621 11 00
fax +48 58 621 10 30

e-mail:
koma@komanord.pl

Os. 2 Pułku Lotniczego 1E/U5
31-867 Kraków 

+48 12 31 44 220
+48 12 31 45 708

e-mail:
koma@komanord.pl

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu