Inne

Oprogramowanie i systemy dla Twojego biznesu.

Inne

Inżynierowie Koma Nord to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem - średnio 12 lat w pracy przy dużych projektach infrastrukturalnych, sieciowych i systemowych.

Koma Nord zapewnia kompleksowe usługi doradcze, projektowe, wdrożeniowe i utrzymaniowe.

 

Stale rozwija swoją ofertę inwestując we współpracę z liderami technologicznymi z Polski i zagranicy.

 

Poniżej przedstawiamy pozostałe składowe naszej oferty.

Nasza oferta

Digital Signage to zestaw nowoczesnych narzędzi, do komunikacji z Odbiorcą za pośrednictwem najważniejszego zmysłu - wzroku. Dzięki ogromnym możliwościom jest stosowany do szybkiej i skutecznej prezentacji treści audiowizualnych jak plakat, animacja czy film.

 

Wykorzystuje ekrany i powierzchnie interaktywne znajdujące się w pośrednim lub bezpośrednim, wizualnym kontakcie z Odbiorcą przekazu.

Sercem DS jest oprogramowanie, które odpowiada za planowanie i dystrybucję treści przekazów oraz kontrolę zaangażowanych do tego urządzeń.

Rozwój systemów Digital Signage, to wykorzystanie rozwiązań marketingu sensorycznego i bezpośrednich reakcji na behawioralne zachowania widzów. Przełom w technice wyświetlania obrazów jest zjawiskiem oczywistym i powszechnie zauważalnym. Producenci ekranów intensywnie pracują nad nowymi technologiami wyświetlania obrazu oraz stosowaniem odmiennych kształtów - od powierzchni sferycznych po lekkie i elastyczne folie absorbowane na dowolne powierzchnie. Rozwój technologiczny już dziś daje ogromne możliwości w zakresie formy, kształtu i rodzaju stosowanych ekranów.

 

Z uwagi na dużą siłę oddziaływania, DS jest szeroko i skutecznie wykorzystywany: w hotelach, na dworcach, lotniskach, poczekalniach, w przestrzeniach usługowych, biurach, uczelniach i kampusach - czyli wszędzie tam gdzie występuje potrzeba zautomatyzowanej, wysokowydajnej komunikacji z Odbiorcą.

 

Zarządzanie flotą ekranów to cel specjalnego typu oprogramowania, które jest sercem każdego systemu Digital Signage.

 

Jego unikalne funkcje to:

 

  • targetowanie przekazu wg prostych oraz specyficznych kryteriów jak np. strefa językowa, województwo czy format lub rozmiar ekranu
  • interakcja z otoczeniem oraz cechami osób znajdujących się w pobliżu obrazu i automatyczne włączanie prezentacji np. innej dla kobiet, zupełnie innej dla mężczyzn i różnej dla dzieci
  • powiązanie treści z danymi pobieranymi z zewnętrznych źródeł np. pogodowych czy systemów sprzedażowych. W efekcie można proponować rozgrzewkę przy gorącej czekoladzie gdy akurat pada deszcz lub lody gdy jest szczególnie gorący dzień
  • wykorzystanie efektu synergii poprzez integracje z kampaniami prowadzonymi w internecie i wyświetlanie spójnych merytorycznie przekazów reklamowych. Ciekawe efekty mogą dać wcześniej przygotowane, dwu czy trzywariantowe formy reklamowe, które natychmiast reagują na wynik ważnego meczu i gratulują osiągniętego właśnie wyniku.
  • zarządzanie flotą urządzeń - posiadanie sieci wielu rozproszonych lokalizacyjnie ekranów wymusza szereg potrzeb związanych z kontrolą ich funkcjonowania, bezpieczeństwem czy regulacją parametrów technicznych. Sprawnie działający administrator powinien móc reagować na awarie, akty wandalizmu czy nietypowe warunki pracy np. przegrzanie dlatego system zarządzający może i powinien ułatwiać również jego pracę.
  • tworzenie treści - kreacja ciekawych i skutecznych przekazów reklamowych to niemałe wyzwanie dlatego system do authoringu czyli produkcji materiałów multimedialnych to bardzo istotny element Digital Signage. Jest to specjalne oprogramowanie umożliwiające łatwe rozplanowanie i skład różnego typu materiałów elektronicznych w jeden, spójny przekaz reklamowy. System authoringu odpowiada również za konwersję, kontrolę i dostosowanie treści przekazów do wymagań floty posiadanych urządzeń wyświetlających.

 

 

Rozwiązania dostępne w systemach Digital Signage to pełna paleta technologii wyświetlania, od standardowych typu LCD poprzez AMOLED, LED i dalej w stronę coraz mniejszego zużycia energii i lepszych parametrów. Warto zwrócić uwagę, że:

 

  • profesjonalne monitory to konstrukcje przeznaczone do ciągłej, 24 godzinnej pracy w przeciwieństwie do tzw. „domowego” telewizora który pracuje najwyżej kilka godzin dziennie,
  • ekrany profesjonalne charakteryzują się podwyższonymi parametrami np. jasności co umożliwia im prace w miejscach nasłonecznionych
  • monitory DS są sprzętowo przygotowane do zdalnego zarzadzania ich treścią oraz aktualnymi parametrami pracy; zarówno ich konstrukcja jak i funkcje są inne niż stosowanych domowo

 

Digital Signage w ujęciu biznesowym wymaga odmiennego, dobrze przemyślanego podejścia i analizy potrzeb komunikacyjnych organizacji. Konieczne jest trafny wybór rozwiązań sprzętowych, softwareowych oraz opracowanie strategii ich wykorzystania w konkretnych uwarunkowaniach firmy czy przedsiębiorstwa użytkownika. Wykorzystanie DS w zakresie handlowym i marketingowym oznacza potrzebę ścisłej synchronizacji z już stosowanymi narzędziami komunikacji z klientem.

 

 

Chętnie pomożemy w doborze rozwiązań dopasowanych do Państwa aktualnego oraz przyszłego modelu biznesowego. Zapraszamy do zadawania pytań i kontaktu.

 

Koma Nord Sp. z o.o.

ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, NIP 5861029611

sekretariat: +48 58 621 11 00

kom: +48 605 126 099

fax: +48 58 621 10 30

 

E-mail:

koma@komanord.pl

serwis@komanord.pl

 

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu