Oprogramowanie i systemy dla Twojego biznesu.
Inżynierowie Koma Nord to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem - średnio 12 lat w pracy przy dużych projektach infrastrukturalnych, sieciowych i systemowych.
Koma Nord zapewnia kompleksowe usługi doradcze, projektowe, wdrożeniowe i utrzymaniowe.
Stale rozwija swoją ofertę inwestując we współpracę z liderami technologicznymi z Polski i zagranicy.
Poniżej przedstawiamy pozostałe składowe naszej oferty.
Digital Signage to zestaw nowoczesnych narzędzi, do komunikacji z Odbiorcą za pośrednictwem najważniejszego zmysłu - wzroku. Dzięki ogromnym możliwościom jest stosowany do szybkiej i skutecznej prezentacji treści audiowizualnych jak plakat, animacja czy film.
Wykorzystuje ekrany i powierzchnie interaktywne znajdujące się w pośrednim lub bezpośrednim, wizualnym kontakcie z Odbiorcą przekazu.
Sercem DS jest oprogramowanie, które odpowiada za planowanie i dystrybucję treści przekazów oraz kontrolę zaangażowanych do tego urządzeń.
Rozwój systemów Digital Signage, to wykorzystanie rozwiązań marketingu sensorycznego i bezpośrednich reakcji na behawioralne zachowania widzów. Przełom w technice wyświetlania obrazów jest zjawiskiem oczywistym i powszechnie zauważalnym. Producenci ekranów intensywnie pracują nad nowymi technologiami wyświetlania obrazu oraz stosowaniem odmiennych kształtów - od powierzchni sferycznych po lekkie i elastyczne folie absorbowane na dowolne powierzchnie. Rozwój technologiczny już dziś daje ogromne możliwości w zakresie formy, kształtu i rodzaju stosowanych ekranów.
Z uwagi na dużą siłę oddziaływania, DS jest szeroko i skutecznie wykorzystywany: w hotelach, na dworcach, lotniskach, poczekalniach, w przestrzeniach usługowych, biurach, uczelniach i kampusach - czyli wszędzie tam gdzie występuje potrzeba zautomatyzowanej, wysokowydajnej komunikacji z Odbiorcą.
Zarządzanie flotą ekranów to cel specjalnego typu oprogramowania, które jest sercem każdego systemu Digital Signage.
Jego unikalne funkcje to:
Rozwiązania dostępne w systemach Digital Signage to pełna paleta technologii wyświetlania, od standardowych typu LCD poprzez AMOLED, LED i dalej w stronę coraz mniejszego zużycia energii i lepszych parametrów. Warto zwrócić uwagę, że:
Digital Signage w ujęciu biznesowym wymaga odmiennego, dobrze przemyślanego podejścia i analizy potrzeb komunikacyjnych organizacji. Konieczne jest trafny wybór rozwiązań sprzętowych, softwareowych oraz opracowanie strategii ich wykorzystania w konkretnych uwarunkowaniach firmy czy przedsiębiorstwa użytkownika. Wykorzystanie DS w zakresie handlowym i marketingowym oznacza potrzebę ścisłej synchronizacji z już stosowanymi narzędziami komunikacji z klientem.
Chętnie pomożemy w doborze rozwiązań dopasowanych do Państwa aktualnego oraz przyszłego modelu biznesowego. Zapraszamy do zadawania pytań i kontaktu.
sekretariat: +48 58 621 11 00 kom: +48 605 126 099 fax: +48 58 621 10 30
|
E-mail:
|