Zintegrowane centrum obsługi parkingów - CNS Park & Ride
Parking stał się krytycznym elementem ekologicznego systemu transportu miejskiego. CNS P&R to wszechstronny system zarządzający parkingami w obrębie miasta, zarówno otwartymi jak i kubaturowymi (wielopoziomowymi). Umożliwia rozliczanie opłat za parking, monitorowanie ich zajętości, monitoring wizyjny, sterowanie infrastrukturą techniczną, raportowanie czy regulowanie trybu pracy parkingu.
Park & Ride to system zarządzający zintegrowanymi z komunikacją miejską parkingami na terenie miasta, zarówno otwartymi, jak i wielopoziomowymi
Osoby podróżujące samochodem do miejsc położonych w centrum miasta mogą zostawić samochód na parkingu i odbyć dalszą podróż komunikacją miejską
Dzięki integracji tablic zmiennej treści z systemem kierowcy w ruchu drogowym są automatycznie informowani o stanie parkingów i kierowani do najbardziej optymalnej dla nich lokalizacji
Zgodnie z oczekiwaniem mieszkańców aglomeracji w zakresie poprawy jakości ich życia, system CNS P&R stanowi uniwersalną platformę komunikacji w zakresie aspektów parkingowych. Jednocześnie, dzięki możliwości weryfikacji zajętości miejsc parkingowych w czasie rzeczywistym jest źródłem wartościowych danych wykorzystywanych jako funkcje:
System oferuje możliwość odebrania połączenia przychodzącego oraz nadania komunikatu głosowego przy użyciu urządzeń SIP opierając się o funkcjonalności i rozwiązania systemu PortSIP PBX.
Funkcjonalność odbierania połączeń w systemie
Wykonanie połączenia z urządzenia, np. interkomu w szlabanie, pozwala skontaktować się np. kierowcy z operatorem systemu CNS P&R w celu zgłoszenia np. problemu z wydaniem biletu wjazdowego na parking. System rejestruje próbę nawiązania połączenia przychodzącego dzięki czemu operator ma możliwość akcji oraz nawiązania rozmowy. W tym momencie może ocenić aktualną sytuację i zareagować w odpowiedni sposób np. otwierając szlaban czy wysyłając polecenie wydrukowania biletu. System oferuje również podgląd obrazu na żywo z kamery o ile taka została powiązana z urządzeniem dzwoniącym.
Funkcjonalność nadawania komunikatów dźwiękowych
W systemie istnieje możliwość dodania plików dźwiękowych (.wav) które można następnie odtworzyć w formie komunikatu. Nadając komunikat wybieramy urządzenia VoIP na które chcemy je nadać, np. parkingowy system audio, oraz ustalamy do której godziny ma być odtwarzane. Odbywa się to poprzez automatycznie wykonane połączenie głosowego na wskazane urządzenie. Wszystkie aktywne komunikaty są widoczne w systemie dzięki czemu istnieje możliwość zakończenia wybranego połączenia przed upływem jego ustalonego czasu. Jeżeli deklarowany czas odtwarzania jest dłuższy niż samo nagranie system ponawia komunikat do momentu zakończenia jego odtwarzania.
sekretariat: +48 58 621 11 00 kom: +48 605 126 099 fax: +48 58 621 10 30
|
E-mail:
|