Cloud

Chmura dla małych i średnich firm.

Cloud

Cloud Computing to trend polegający na przeniesieniu danych lub całych aplikacji z komputerów należących do ich użytkowników na serwery należące do firm świadczących te usługi. Dostęp do tego typu zasobów użytkownik może uzyskać niezależnie od lokalizacji, za pośrednictwem dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Z aplikacji w chmurze często można korzystać za pomocą przeglądarki. 

Nasza oferta

Platforma chmurowa innovaphone myApps Cloud

 

innovaphone myApps Cloud to rozwiązanie komunikacyjne dostosowane do Twojej firmy: elastyczne, skalowalne i wielofunkcyjne. Elastyczność tego modelu biznesowego i technologiczna prostota rozwiązania w chmurze pozwalają na wykorzystanie pełnego zakresu funkcji uniwersalnej platformy pracy i komunikacji - przy niskich kosztach inwestycji, bez skomplikowanych instalacji i konserwacji.

 

Ponadto, wszystkie funkcje systemu pochodzą z europejskich centrów danych a aktualizacje są już uwzględnione i nie ma żadnych ograniczeń w dostępie do poszczególnych funkcji w porównaniu z modelem do wynajęcia i instalacją lokalną.

 

System telefoniczny innovaphone PBX i rozwiązanie Unified Communications są niezależnymi, ale w pełni zintegrowanymi komponentami platformy innovaphone myApps i są standardowo zawarte w rozwiązaniu innovaphone myApps Cloud obejmującym:

 

  • klasyczne funkcje telefonii IP
  • nowoczesne funkcje Unified Communications
  • liczne narzędzia do pracy i administracji
  • w pełni zintegrowane mechanizmy bezpieczeństwa

 

Wszędzie, o każdej porze i na każdym urządzeniu: Wybierz wszystkie potrzebne Ci aplikacje i stwórz TWOJE indywidualne środowisko pracy i komunikacji - intuicyjnie i prosto.

 

Zalety myApps Cloud


Pełna swoboda wyboru:

  • dystrybura
  • operatora (SIP Trunks, ISDN lub analog)
  • rozmiaru instalacji (nieograniczona skalowalność)
  • strategii aktualizacji
  • urządzeń końcowych SIP (telefony, domofony itp.)
  • zintegrowanych aplikacji innych firm (na życzenie)

 

Większa indywidualność


innovaphone myApps Cloud nie jest rozwiązaniem typu "gotowe do użycia", lecz usługą chmury "á la carte", która dostosowana jest do konkretnych potrzeb każdego klienta.

 

  • Nie oferujemy predefiniowanych pakietów rozwiązań: to klient wraz z wybranym przez siebie Partnerem innovaphone, projektuje własne rozwiązanie innovaphone myApps Cloud w oparciu o swoje potrzeby.
  • Prosta integracja aplikacji i urządzeń innych firm - możliwe jest niemal dowolne rozszerzenie dostępnej oferty.

 

Więcej bezpieczeństwa

 

Najnowocześniejsze, zintegrowane mechanizmy bezpieczeństwa w standardzie:

 

  • Bezpieczeństwo finansowe: brak długoterminowych inwestycji i zaangażowania kapitałowego
  • Bezpieczeństwo technologiczne: regularne aktualizacje oprogramowania
  • Wysoka niezawodność: eksploatacja w wysoce bezpiecznych europejskich centrach danych
  • Bezpieczeństwo danych: maksymalne bezpieczeństwo danych zgodnie z ogólnymi europejskimi przepisami dotyczącymi ochrony danych

 

 

Wykorzystaj jako Twój Home Office

 

"Ponad 90% naszych pracowników musiało z dnia na dzień rozpocząć zdalną pracę z domu - i wszystko działa bez zarzutu! Dzięki rozwiązaniu Home Office by innovaphone."Michael Heinrich, kierownik działu infrastruktury IT w centrum danych RZH Hartmann

 

Czasy, kiedy biuro w siedzibie firmy było jedynym możliwym miejscem pracy, należą już do przeszłości. Wiele przedsiębiorstw chce umożliwić swoim pracownikom większą elastyczność w zakresie indywidualnej kontroli czasu pracy i dostępności, a tym samym optymalnie wykorzystać potencjał swojej załogi.

 

Pomagamy to osiągnąć, dostarczając kompleksowe systemy telefoniczne IP innovaphone PBX z uniwersalną platformą pracy i komunikacji innovaphone myApps. Umożliwia ona pracę w dowolnym miejscu i czasie (Anywhere Workplace) bez konieczności stosowania skomplikowanej infrastruktury VPN. Dzięki temu firmy mogą tworzyć doskonale zintegrowane środowisko biznesowe do pracy i komunikacji, które pozwala na efektywną pracę z biura domowego.

 

 

 

Jak zorganizować Home Office w domu? – potrzebne jest sprawne połączenie internetowe oparte na sieci LAN lub WiFi i telefon (telefon IP, Desk lub softphone). Pracownik może skonfigurować swoje miejsce pracy tak jak chce, ponieważ myApps dostosowuje się indywidualnie do każdego urządzenia – komputera stacjonarnego, laptopa, smartfona lub tabletu.

 

Zakres rozwiązania innovaphone jest zawsze taki sam, zarówno dla instalacji lokalnej czy dla pracy zdalnej z chmury. W instalacji lokalnej, aplikacje innovaphone myApps działają na bramie lub są zwirtualizowane, a w pracy zdalnej z chmury brak jest wymagań sprzętowych.

 

 

Ponadto, zawsze dostępny jest szeroki zakres funkcji telefonicznych oraz kompletnych rozwiązań zunifikowanej komunikacji (Unified Communications) obejmujący:

 

  • Application Sharing
  • Chat
  • Conferencing
  • Video telephony
  • Office Integration

 

 

Idealny dla każdego

 

Wymagania wobec rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu są bardzo wysokie. Konieczność optymalizacji zasobów i efektywności pracy sprawiła, że Innovaphone to idealne rozwiązanie do organizacji zdalnej pracy i komunikacji w każdej firmie.

 

Doskonale sprawdza się zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach posiadających po kilka oddziałów, jak i w dużych firmach i korporacjach. Jest dokładnie dostosowany do potrzeb Twojej firmy i dzięki całemu portfolio produktów gwarantuje dostępność pełnego zakresu funkcji. Ponadto system jest skalowalny i można z niego korzystać zarówno w instalacji lokalnej jak i w chmurze obliczeniowej.

 

Zapoznaj się ze studium przypadku i szczegółami instalacji

w firmie RZH Hartman - Więcej >

 

 

Nowoczesna komunikacja w biznesie
czy  potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?

 

Pobierz za darmo nowy raport innovaphone "Nowoczesna komunikacja w biznesie – czy potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?" i dowiedz się więcej na temat chmury! 

 

 

 

 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. 

 

Koma Nord Sp. z o.o.

ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, NIP 5861029611

sekretariat: +48 58 621 11 00

kom: +48 605 126 099

fax: +48 58 621 10 30

 

E-mail:

koma@komanord.pl

serwis@komanord.pl

 

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu