Case Study

Centrum danych oraz obsługa techniczna Evangelische Stiftung Alsterdorf

Centrum danych oraz obsługa techniczna Evangelische Stiftung Alsterdorf

AKQUINET to strategiczny partner KOMA NORD, będący certyfikowanym dostawcą usług SAP Managed Services i SAP HANA Operations Services. Razem tworzymy zespół ekspertów, dostarczając usługi specjalistyczne SAP oraz SharePoint. Podczas pracy korzystamy ze sprawdzonych praktyk zarządzania projektami ITIL, AGILE oraz SCRUM.

Klient

Evangelische Stiftung Alsterdorf (ESA) jest niezależną fundacją, jedną z największych diakonicznych firm usługowych w Niemczech. Do zadań ESA należą: poradnictwo, diagnostyka, zakwaterowanie, opieka i edukacja medyczna skierowane do osób pełno i niepełnosprawnych.


Około 3300 dzieci i dorosłych uczęszcza codziennie do żłobków, przedszkoli, szkół i innych instytucji należących do ESA. Każdego roku ponad 25 000 osób korzysta z wyposażenia medycznego i terapeutycznego w ambulatoriach i szpitalach; 6500 osób dzieli ze sobą mieszkania lub otrzymuje profesjonalną opiekę i wsparcie w swoim własnym miejscu zamieszkania.


Ponad 6400 przedstawicieli różnych profesji pracuje w obiektach ESA w Hamburgu, Kilonii i całym Szlezwiku-Holsztynie. Z tego prawie 1100 osób przygotowuje się w centrach szkoleniowych do rozwinięcia swojej kariery.

Zakres realizacyjny projektu

  • Dostarczanie pełnej infrastruktury centrum danych z ponad 150 serwerami, połączeniami WAN i infrastrukturą sieciową.
  • Zapewnianie pełnego wsparcia użytkowników za pośrednictwem Service Desk w formie telefonicznej i mailowej.
  • Pełen nadzór nad sieciami WAN i LAN, serwerem centralnym i systemami obsługi klienta. Opieka nad siecią korporacyjną, jej 18 spółkami córkami i 80 biurami terenowymi.
  • Instalacja oprogramowania i wsparcie przy pracach projektowych.
  • Doradztwo przy zakupie nowego sprzętu i oprogramowania.
  • Tuning i optymalizacja systemów, w tym sprzętu i oprogramowania.

Kluczowe wymagania

  • Ponad 4500 użytkowników i odbiorców usług IT.
  • Serwery pracujące z systemami operacyjnymi Microsoft Windows.
  • Usługi centralne: zarządzanie i obsługa plików, poczta e-mail, bazy danych, zarządzanie kopiami bezpieczeństwa.
  • Dostarczane Aplikacje: MS Office, SAP, Adobe, ATOSS, szpitalne systemy informacyjne oraz różnorodne aplikacje dedykowane.
Pobierz do PDF

Koma Nord Sp. z o.o.

ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, NIP 5861029611

sekretariat: +48 58 621 11 00

kom: +48 605 126 099

fax: +48 58 621 10 30

 

E-mail:

koma@komanord.pl

serwis@komanord.pl

 

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu