Software and Systems for Your Business.
Koma Nord engineers are employees with extensive experience - an average of 12 years working on large infrastructure, network, and system projects.
Koma Nord provides comprehensive advisory, design, implementation, and maintenance services.
We constantly expand our offer by investing in cooperation with technological leaders from Poland and abroad.
Below are the remaining components of our offer.
Digital Signage to zestaw nowoczesnych narzędzi, do komunikacji z Odbiorcą za pośrednictwem najważniejszego zmysłu - wzroku. Dzięki ogromnym możliwościom jest stosowany do szybkiej i skutecznej prezentacji treści audiowizualnych jak plakat, animacja czy film.
Wykorzystuje ekrany i powierzchnie interaktywne znajdujące się w pośrednim lub bezpośrednim, wizualnym kontakcie z Odbiorcą przekazu.
Sercem DS jest oprogramowanie, które odpowiada za planowanie i dystrybucję treści przekazów oraz kontrolę zaangażowanych do tego urządzeń.
Rozwój systemów Digital Signage, to wykorzystanie rozwiązań marketingu sensorycznego i bezpośrednich reakcji na behawioralne zachowania widzów. Przełom w technice wyświetlania obrazów jest zjawiskiem oczywistym i powszechnie zauważalnym. Producenci ekranów intensywnie pracują nad nowymi technologiami wyświetlania obrazu oraz stosowaniem odmiennych kształtów - od powierzchni sferycznych po lekkie i elastyczne folie absorbowane na dowolne powierzchnie. Rozwój technologiczny już dziś daje ogromne możliwości w zakresie formy, kształtu i rodzaju stosowanych ekranów.
Z uwagi na dużą siłę oddziaływania, DS jest szeroko i skutecznie wykorzystywany: w hotelach, na dworcach, lotniskach, poczekalniach, w przestrzeniach usługowych, biurach, uczelniach i kampusach - czyli wszędzie tam gdzie występuje potrzeba zautomatyzowanej, wysokowydajnej komunikacji z Odbiorcą.
Zarządzanie flotą ekranów to cel specjalnego typu oprogramowania, które jest sercem każdego systemu Digital Signage.
Jego unikalne funkcje to:
Rozwiązania dostępne w systemach Digital Signage to pełna paleta technologii wyświetlania, od standardowych typu LCD poprzez AMOLED, LED i dalej w stronę coraz mniejszego zużycia energii i lepszych parametrów. Warto zwrócić uwagę, że:
Digital Signage w ujęciu biznesowym wymaga odmiennego, dobrze przemyślanego podejścia i analizy potrzeb komunikacyjnych organizacji. Konieczne jest trafny wybór rozwiązań sprzętowych, softwareowych oraz opracowanie strategii ich wykorzystania w konkretnych uwarunkowaniach firmy czy przedsiębiorstwa użytkownika. Wykorzystanie DS w zakresie handlowym i marketingowym oznacza potrzebę ścisłej synchronizacji z już stosowanymi narzędziami komunikacji z klientem.
Chętnie pomożemy w doborze rozwiązań dopasowanych do Państwa aktualnego oraz przyszłego modelu biznesowego. Zapraszamy do zadawania pytań i kontaktu.
Secretary: +48 58 621 11 00 Mobile: +48 605 126 099 Fax: +48 58 621 10 30
|
E-mail:
|