Other

Software and Systems for Your Business.

Other

Koma Nord engineers are employees with extensive experience - an average of 12 years working on large infrastructure, network, and system projects.

Koma Nord provides comprehensive advisory, design, implementation, and maintenance services.

 

We constantly expand our offer by investing in cooperation with technological leaders from Poland and abroad.

 

Below are the remaining components of our offer.

Our offer

Digital Signage to zestaw nowoczesnych narzędzi, do komunikacji z Odbiorcą za pośrednictwem najważniejszego zmysłu - wzroku. Dzięki ogromnym możliwościom jest stosowany do szybkiej i skutecznej prezentacji treści audiowizualnych jak plakat, animacja czy film.

 

Wykorzystuje ekrany i powierzchnie interaktywne znajdujące się w pośrednim lub bezpośrednim, wizualnym kontakcie z Odbiorcą przekazu.

Sercem DS jest oprogramowanie, które odpowiada za planowanie i dystrybucję treści przekazów oraz kontrolę zaangażowanych do tego urządzeń.

Rozwój systemów Digital Signage, to wykorzystanie rozwiązań marketingu sensorycznego i bezpośrednich reakcji na behawioralne zachowania widzów. Przełom w technice wyświetlania obrazów jest zjawiskiem oczywistym i powszechnie zauważalnym. Producenci ekranów intensywnie pracują nad nowymi technologiami wyświetlania obrazu oraz stosowaniem odmiennych kształtów - od powierzchni sferycznych po lekkie i elastyczne folie absorbowane na dowolne powierzchnie. Rozwój technologiczny już dziś daje ogromne możliwości w zakresie formy, kształtu i rodzaju stosowanych ekranów.

 

Z uwagi na dużą siłę oddziaływania, DS jest szeroko i skutecznie wykorzystywany: w hotelach, na dworcach, lotniskach, poczekalniach, w przestrzeniach usługowych, biurach, uczelniach i kampusach - czyli wszędzie tam gdzie występuje potrzeba zautomatyzowanej, wysokowydajnej komunikacji z Odbiorcą.

 

Zarządzanie flotą ekranów to cel specjalnego typu oprogramowania, które jest sercem każdego systemu Digital Signage.

 

Jego unikalne funkcje to:

 

  • targetowanie przekazu wg prostych oraz specyficznych kryteriów jak np. strefa językowa, województwo czy format lub rozmiar ekranu
  • interakcja z otoczeniem oraz cechami osób znajdujących się w pobliżu obrazu i automatyczne włączanie prezentacji np. innej dla kobiet, zupełnie innej dla mężczyzn i różnej dla dzieci
  • powiązanie treści z danymi pobieranymi z zewnętrznych źródeł np. pogodowych czy systemów sprzedażowych. W efekcie można proponować rozgrzewkę przy gorącej czekoladzie gdy akurat pada deszcz lub lody gdy jest szczególnie gorący dzień
  • wykorzystanie efektu synergii poprzez integracje z kampaniami prowadzonymi w internecie i wyświetlanie spójnych merytorycznie przekazów reklamowych. Ciekawe efekty mogą dać wcześniej przygotowane, dwu czy trzywariantowe formy reklamowe, które natychmiast reagują na wynik ważnego meczu i gratulują osiągniętego właśnie wyniku.
  • zarządzanie flotą urządzeń - posiadanie sieci wielu rozproszonych lokalizacyjnie ekranów wymusza szereg potrzeb związanych z kontrolą ich funkcjonowania, bezpieczeństwem czy regulacją parametrów technicznych. Sprawnie działający administrator powinien móc reagować na awarie, akty wandalizmu czy nietypowe warunki pracy np. przegrzanie dlatego system zarządzający może i powinien ułatwiać również jego pracę.
  • tworzenie treści - kreacja ciekawych i skutecznych przekazów reklamowych to niemałe wyzwanie dlatego system do authoringu czyli produkcji materiałów multimedialnych to bardzo istotny element Digital Signage. Jest to specjalne oprogramowanie umożliwiające łatwe rozplanowanie i skład różnego typu materiałów elektronicznych w jeden, spójny przekaz reklamowy. System authoringu odpowiada również za konwersję, kontrolę i dostosowanie treści przekazów do wymagań floty posiadanych urządzeń wyświetlających.

 

 

Rozwiązania dostępne w systemach Digital Signage to pełna paleta technologii wyświetlania, od standardowych typu LCD poprzez AMOLED, LED i dalej w stronę coraz mniejszego zużycia energii i lepszych parametrów. Warto zwrócić uwagę, że:

 

  • profesjonalne monitory to konstrukcje przeznaczone do ciągłej, 24 godzinnej pracy w przeciwieństwie do tzw. „domowego” telewizora który pracuje najwyżej kilka godzin dziennie,
  • ekrany profesjonalne charakteryzują się podwyższonymi parametrami np. jasności co umożliwia im prace w miejscach nasłonecznionych
  • monitory DS są sprzętowo przygotowane do zdalnego zarzadzania ich treścią oraz aktualnymi parametrami pracy; zarówno ich konstrukcja jak i funkcje są inne niż stosowanych domowo

 

Digital Signage w ujęciu biznesowym wymaga odmiennego, dobrze przemyślanego podejścia i analizy potrzeb komunikacyjnych organizacji. Konieczne jest trafny wybór rozwiązań sprzętowych, softwareowych oraz opracowanie strategii ich wykorzystania w konkretnych uwarunkowaniach firmy czy przedsiębiorstwa użytkownika. Wykorzystanie DS w zakresie handlowym i marketingowym oznacza potrzebę ścisłej synchronizacji z już stosowanymi narzędziami komunikacji z klientem.

 

 

Chętnie pomożemy w doborze rozwiązań dopasowanych do Państwa aktualnego oraz przyszłego modelu biznesowego. Zapraszamy do zadawania pytań i kontaktu.

 

Koma Nord Ltd.

ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, VAT no. 5861029611

Secretary: +48 58 621 11 00

Mobile: +48 605 126 099

Fax: +48 58 621 10 30

 

E-mail:

koma@komanord.pl

serwis@komanord.pl

 

Got question? Write your phone number