Outsourcing IT

Rozwiązania IT – klucz do sukcesu

Outsourcing IT

Biznes to nieustanny wyścig i rywalizacja. Dlatego prawdziwym kluczem do sukcesu są nowoczesne technologie IT, które stanowią skuteczne narzędzie zaspokajania rosnących potrzeb konsumentów i rywalizacji z coraz silniejszą konkurencją. 

 

Przekonały się o tym zarówno duże korporacje, jak i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, a także start-upy. Od wielu lat wspieramy naszych Klientów wdrażając rozwiązania adekwatne do ich potrzeb i oczekiwań, aby mogli skutecznie konkurować i wyróżniać się na rynku.

 

Dostarczamy wszechstronny zakres usług w szerokim obszarze teleinformatyki, które usprawniają procesy biznesowe w każdej organizacji.

Nasza oferta

Inżynierowie KOMA NORD to eksperci z wieloletnim stażem - średnio ponad 12 lat - w realizacjach różnego rodzaju projektów IT w obszarach infrastrukturalnych i systemowych. Ich kompetencje potwierdzają certyfikaty nadawane przez producentów. Nasi Klienci korzystają z ich, aktualizowanej na bieżąco, fachowej wiedzy, doświadczenia i pomocy.

 

Oferujemy outsourcing IT w zakresie obsługi użytkowanych systemów informatycznych - w sprawdzonym modelu współpracy z nami jako firmą zewnętrzną. Dostarczamy fachowy konsulting informatyczny, wsparcie techniczne oraz wielopoziomowy serwis specjalistyczny w formie dopasowanej do modelu biznesowego Klienta. Pracujemy w różnych formach współpracy - od pojedynczych zadań po kompleksowe przejecie pełnej obsługi informatycznej w organizacji, dbając o korzystną optymalizację wszelkich kosztów kadrowych.

 

USŁUGI OPIEKI I UTRZYMANIA RUCHU

 

  • ciągła administracja zasobami informatycznymi np. infrastrukturą, licencjami, wydajnością, serwerowniami

  • zastępstwa czasowe

  • wizyty kontrolne

  • prace zdalne

  • konserwacje

  • interwencje

  • gwarantowany termin naprawy, podstawienia sprzętu zastępczego

  • wynajem zasobów.

 

ZAKRES UMOWY

 

  • Warunki i zakres - dopasowywane indywidualnie, zgodnie z wytypowanymi obszarami - dostosowane do modelu biznesowego klienta.

  • Czas trwania - określony lub nieokreślony, zależny od wspólnie zaplanowanych procesów i zadań.

  • Koszt - może być kosztem ryczałtowym (miesięczny, kwartalny) lub wyrażony poprzez koszt roboczogodziny i ponoszony tylko w razie zapotrzebowania (np. w razie problemów technicznych).

 

KORZYŚCI

 

  • dostęp do większych zasobów – współpraca z doświadczonym integratorem systemów informatycznych to gwarancja profesjonalnego wsparcia, korzystania z wiedzy i doradztwa w doborze sprzętu, oprogramowania oraz optymalizacji

  • optymalizacja systemu informatycznego – dopasowanie systemu informatycznego do rzeczywistych potrzeb, z możliwością swobodnego skalowania wydajności, pojemności i poziomu niezawodności

  • szybka eliminacja problemów technicznych – pewność szybkiego rozwiązania problemu w chwili wystąpienia sytuacji kryzysowej, możliwość zdefiniowania czasu reakcji i naprawy

  • zmniejszenie kosztów funkcjonowania firmy – koszty związane z realizacją umowy są znacznie niższe niż zatrudnienie pracowników we własnym przedsiębiorstwie

  • posiadanie technicznie aktualnych rozwiązań – możliwy szybszy rozwój przedsiębiorstwa poprzez nieustanny dostęp do trendów oraz wskazań „najlepszych praktyk” na rynku informatycznym.

 

 

 

 

USŁUGI DODATKOWE:

 

  • Wizyty kontrolne. Bieżący nadzór

    polegają na zaplanowanych, okresowych, rutynowych przeglądach systemu i kontaktach z administratorem oraz użytkownikami

  • Interwencje. Awarie i konfiguracje

    działania wymagające dużej szybkości działania, o dużej złożoności, realizowane przez specjalistów systemowych

  • Konserwacje 

    najbardziej pracochłonne, żmudne czynności przejmowane są przez techników KOMA NORD co generuje oszczędności finansowe dla Klienta

  • Serwis kluczowych systemów i infrastruktury. Ciągłość pracy

    gwarantowany czas naprawy sprzętu od 4 godzin do 14 dni (zależnie od potrzeb); w razie niemożności naprawy, KOMA NORD dostarczy urządzenia zastępcze

  • Wynajem zasobów. Aplikacje i serwery

    wynajęcie sprzętu i aplikacji zamiast kupowania ich na własność przez Klienta – w szczególności aplikacje księgowe oraz zarządzania personelem (HR)

 

 

 

 

 

Koma Nord Sp. z o.o.

Siedziba Główna

ul. Łużycka 2
81-537 Gdynia

sekretariat: +48 58 621 11 00
kom: +48 605 126 099
fax: +48 58 621 10 30
e-podpis: wew. 50

e-mail:
koma@komanord.pl
serwis@komanord.pl
epodpis@komanord.pl

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu