Usługi profesjonalne

Dedykowane rozwiązania IT

Usługi profesjonalne

Każda firma marzy o tym, aby znaleźć skuteczny sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji. My wybraliśmy drogę budowania zaufania u naszych Klientów. Drogą do tego celu są usługi.

 

Jest to dziedzina, którą rozwijamy od początku istnienia firmy. Szeroki wachlarz rozwiązań pozwala na wsparcie naszych Klientów niemal w każdym obszarze teleinformatyki, począwszy od prostych serwisów, na tworzeniu zaawansowanych projektów systemów kończąc

 

Nasze usługi profesjonalne to gwarantowany sukces w działaniach.

Nasza oferta

Koma Nord oferuje outsourcing informatyczny od ponad 20 lat. Przez te lata zmieniał się zakres i forma realizacji tego typu usług, zawsze dostosowując się do aktualnych potrzeb klientów. Naszym celem jest budowanie długofalowej współpracy opartej na relacjach typu win-win. Zajmujemy się zarówno bieżącym utrzymaniem systemów informatycznych, zapewnieniem ciągłości pracy, jak i doradztwem w obszarze implementacji narzędzi wspomagających działalność biznesową klienta. Jesteśmy elastyczni w zakresie obszarów współpracy – możemy przejąć opiekę nad systemami informatycznymi w całości łącznie z obsługą typu helpdesk jak również możemy współpracować z działem informatycznym klienta wspierając go tylko w wybranych obszarach.

 

Pięć elementów składowych usług utrzymania systemów IT realizowanych przez Koma Nord:

 

  • WIZYTY KONTROLNE BIEŻĄCY NADZÓR
    polegają na zaplanowanych, okresowych, rutynowych przeglądach systemu i kontaktach z administratorem oraz użytkownikami
  • INTERWENCJE AWARIE I KONFIGURACJE
    działania wymagające dużej szybkości działania, o dużej złożoności, realizowane przez specjalistów systemowych
  • KONSERWACJE CZAS TO PIENIĄDZ
    najbardziej pracochłonne żmudne czynności przejmowane są przez techników KOMA NORD, zwalniając cenny czas inżynierów informatyków
  • SERWIS KRYTYCZNY CIĄGŁOŚĆ PRACY
    gwarantowany czas naprawy sprzętu od 4 godzin do 14 dni (zależnie od potrzeb); w razie niemożności naprawy, KOMA NORD podstawi urządzenia zastępcze
  • WYNAJEM ZASOBÓW APLIKACJE I SERWERY
    wynajęcie sprzętu i aplikacji zamiast kupowania ich na własność przez Klienta – w szczególności aplikacje księgowe oraz zarządzania personelem (H-R)

 

Zakres usług outsourcingowych, które proponujemy obejmuje:

 

USŁUGI OPIEKI

 

  • ciągła administracja zasobami informatycznymi (infrastrukturą, licencjami, wydajnością, serwerowniami),
  • zastępstwa czasowe,

 

USŁUGI UTRZYMANIA RUCHU

 

  • wizyty kontrolne,
  • prace zdalne,
  • konserwacje,
  • interwencje,
  • gwarantowany termin naprawy, podstawienia sprzętu zastępczego,
  • wynajem zasobów.

 

Każda z tych opcji jest dostępna jako gotowy produkt o precyzyjnie zdefiniowanych cechach, wynikających z naszych wieloletnich doświadczeń w obszarze obsługi PT Klientów.

 

Outsourcing optymalizuje koszty obsługi systemu informatycznego oraz zapewnia ciągłość obsługi i szybkość interwencji, co zmniejsza do minimum ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowych.

 

Działania wsparte są doświadczeniem i wiedzą najlepszych specjalistów z branży, weryfikowaną certyfikatami producentów

 

Pamiętaj, ”Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my”
H.Ford 1923

Koma Nord Sp. z o.o.

Siedziba Główna
Oddział Małopolska

ul. Łużycka 2
81-537 Gdynia

+48 58 621 11 00
fax +48 58 621 10 30

e-mail:
koma@komanord.pl

Os. 2 Pułku Lotniczego 1E/U5
31-867 Kraków 

+48 12 31 44 220
+48 12 31 45 708

e-mail:
koma@komanord.pl

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu

Masz pytanie? Podaj numer Twojego telefonu